Tuesday, November 22, 2011

ενθουσιασμός

Enthusiasm originally meant inspiration or possession by a divine afflatus or by the presence of a godJohnson's Dictionary, the first comprehensive dictionary of the English language, defines enthusiasm as "a vain belief of private revelation; a vain confidence of divine favour or communication." In current English vernacular the word simply means intense enjoymentinterest, or approval.


( http://en.wikipedia.org/wiki/Enthusiasm )


ενθουσιασμός
ουσ α ενθουσιασμός [ enθusia'zmos ]
εκδήλωση πολύ ευχάριστων συναισθημάτων

( http://el.thefreedictionary.com/ενθουσιασμός )


Και ναι, σήμερα αποφάσισα να γράψω στη μητρική μου γλώσσα για αλλαγή, μετά από παράκληση πολλών.  Δηλώνω δε υπεύθυνα ότι μπορεί να εντοπίσετε ορθογραφικά λάθη, καθως από φρικιό ορθογραφίας που ήμουνα, με όλες αυτές τις σύγχρονες ( τρομάρα τους ) αλλαγές ακόμη και στη γλώσσα ( ... ) , μέρα τη μέρα αμφισβητώ όλο και περισσότερο αυτά που ήξερα...!
Δεν έχω κάτι ιδιαίτερο να δηλώσω, οπόταν μπορείτε να χαρείτε : )  Χωρίς πολλά πολλά και φιλοσοφική πολυλογία θέλω να μοιραστώ μαζί σας τη χαρά και τον ενθουσιασμό μου, προ των πυλών των Χριστουγέννων!!!


Πέρα από την παιδική μου, πάντα, αντιμετώπιση των γιορτών ( ναι ναι λατρεύω το δέντρο με τα πολύχρωμα λαμπιόνια, τη μυρωδιά των φρεσκοψημένων γλυκών και ανυπομονώ μέχρι την Πρωτοχρονιά μετρώντας τα δώρα που μαζεύονται κάτω από το δέντρο ένα προς ένα, μέχρι να ανοίξω όποια γράφουν το όνομα μου ! ), φέτος με έχει κατακλύσει ένα συναίσθημα ενθουσιασμού, κόντρα στα ζοφερά που ζούμε τον τελευταίο καιρό...  Τι κι αν γύρω μου ο κόσμος " χάνεται ", εγώ πάλι βαρκούλα που αρμενίζω !  


Τις τελευταίες μέρες η αλήθεια είναι ότι δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ  καν με την αγαπημένη μου σελίδα ( ναι ναι αυτή που κοιτάτε τώρα ) όχι γιατί ήμουνα σε αναζήτηση πνευματικής και ψυχικής ηρεμίας ( μπα, τι μας λες ? ), αλλά ευτυχώς γιατί δεν προλαβαίνω να υλοποιήσω όλες αυτές τις ιδέες που κατακλύζουν το μυαλό μου ασταμάτητα!  Νυχθημερής λοιπόν, που με χάνεις που με βρισκεις , χάνομαι μέσα στην αταξία και το χάος του σπιτιού μου, ανάμεσα σε πέρλες, κουμπιά, κορδέλες και ότι άλλο μπορεί να βάλει ο ανθρώπινος νους ( μαζί και το σκυλί μου που ΔΕ λέει να καταλάβει ότι ΔΕΝ είναι ώρα για παιγνίδι ... ), μια να τα παιδευω με αγάπη και μία να με παιδεύουν προκαλώντας μου εκρήξεις στοματικής βοθρήτιδας ομοία φορτηγατζή ( με όλο τον ωραίο διάκοσμο της " τεράστιας κινούμενης γκόμενας του " ), βαρκάρη ( έτσι νομίζετε βόθρεψε ο Βόσπορος, για ρωτήστε να σας πω ) και ενίοτε αμετανόητου φιλάθλου που ραίνει με μύρο τον αντίπαλο .......


Θα ρωτήσετε και με το δίκιο σας, προς τι αυτή η νέα καταιγίδα?  Με χαρά λοιπόν σας ανακοινώνω ότι επισήμως έχω βάλει στη άκρη την ντροπαλότητα μου ( όση έχω τελοσπάντων, δεν φημίζομαι κιόλας για αυτήν ) και θα βγω στους δρόμους πλασάρωντας την πραμάτια μου.  Κάτσε δεν έχω τρελλαθει, ακόμα τουλάχιστον, απλά θα ντυθώ, θα στολιστώ και θα κάνω την πρώτη μου, καλύτερα τις πρωτες μου επίσημες εμφανίσεις μαζί με τις Λαίδες μου ( και όχι με την Λαίδη, προς θεού!!! ) στην πόλη, δίνοντας σας την ευκαιρία να τις γνωρίσετε επιτέλους από κοντά και γιατί όχι να τις χαρίσετε στους αγαπημένους σας, μέρες που είναι!


Τέτοιο ενθουσιασμό καιρό είχα να ζήσω!  Όταν πια φτάνει η στιγμή που παραδίδεις το αποτέλεσμα της δημιουργικότητας σου προς τα έξω, σαν μάνα που επιτέλους αποφάσισε να κόψει τον ομφάλιο λώρο, σε κατακλύζει ανύποτη χαρά, περιμένεις πως και πως να δεις τα " παιδιά " σου γύρω γύρω με άλλο κόσμο, κόσμο που αγάπησε το ίδιο με σένα ετούτα εδώ τα μικρα που φτιάχνω και θέλει να τα έχει κοντά του.  Οπόταν ο σκοπός επετεύχθει και ναι πάλι μετά από χρόνια πολλά, σαν τότε που ήσουνα παιδί έχεις κάτι να περιμένεις αυτά τα Χριστούγεννα, το πνέυμα ξαναζεί!


Γιορτάρες μέρες σιγά σιγά και όσο και να πεις μία βόλτα έξω θα την κάνεις, ένα δωράκι τόσο δα για τους αγαπημένους σου θα το ψάξεις.  Αν σε βγάλει λοιπόν ο δρόμος σου για έλα να δεις και εμάς και μοιράσου σαν παιδάκι τον ενθουσιασμό μαζί μας ( δεν πάω πουθενά χωρίς τις Λαίδες !!! ), μπές στη μαγεία των γιορτών και που ξέρεις μπορεί και να μας αγαπήσεις κιόλας ... !


Ελπίζω να σας δω όλους σύντομα στα παρακάτω 


https://www.facebook.com/events/183736825043188/


" γειά στα χέρια μας ΙΙΙ "2 / 3 & 4 Δεκεμβρίου @ Pure Bliss, Ρόμβης 24Α, Αθήνα








https://www.facebook.com/events/324762244205824/


 Be Younique, 23 Δεκεμβρίου,  @ White Noise, Ευμολπίδων 


20, Γκάζι ( μετρό Κεραμεικός )






υ.γ 1 Σκέψου να ήθελα να πω και πολλά τι θα γινότανε... 


υ.γ 2 Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους που έχουν τη διάθεση, την όρεξη και το κουράγιο να διοργανώνουν bazaar για ανθρώπους σαν και μένα, πιστεύοντας πάντα στον καλλιτέχνη που κρύβουμε όλοι μέσα μας και μας δίνουν την ευκαιρία να μας δείτε και να σας δούμε!


υ.γ 3  Αφιερωμένο σε όλους αυτούς που ζητήσατε να γράψω σήμερα στα ελληνικά και κυρίως στον αδερφό μου που μου έφαγε τα αυτιά!






                                                                                               νέες αφίξεις  ...


                                                                                         τρελλή διάθεση ....


                                                                                             πολλή λάμψη ...


                                                                                         και δημιουργία ...


                                                                γιατί ο ενθουσιασμός είναι στα ύψη!!!











Γιατί όσα χρόνια και να περάσουν με αυτό ξεκινάμε πάντα ...





Για να μπαίνουμε σιγά σιγά στο κλίμα!







Καλά να περάσουμε!!!

Love,

Shorty

No comments: